Work out..

Och nu har min plan börjat.. min plan är att innan juni ha en snygg mage.. det har jag sagt varje år, men på något vis har jag misslyckats.. men i år är jag verkligen sjuukt taggad..och nu har jag verkligen tid att gå till gymmet.. ingen skola, inget jobb.. så då är gymmet en bra sak att fördriva tiden med.. och när jag har en kille med supersnygg mage så kan jag ju inte vara sämre i sommar :) så.. Nu är det bara att kämpa! Men när man väl kommit in i träningen och man börjar se reslutat så blir man ju oerhört taggad av det och fortsätter bara ännu hårdare.. så funkar jag iaf.. har jag väl börjat, så vill jag helst inte sluta heller.. =) Så idag var jag på gymmet halv 11, som jag sa, igår.. och började pumpa.. och förra veckan hade jag med pappa som "instruktör" så nu vet jag ju hur allt funkat igen.. that´s good.. Och vi har även lagt upp hur jag ska träna nu i början.. skitbra.. Pappa kan ju lite om det hära.. Så det är bra att han är med och visar..

Annars är det ju många som bara börjat på gym, utan fått hjälp utav någon istruktör, och på så vis fått skador för att de inte använt maskinerna på rätt sätt.. Vissa är ju faktiskt riktigt krångliga att veta hur man ska använda sig av rätt och för att få ut det bästa av den.. nåjaaa..

Så nu.. nu kommer jag bannimej inte ge mig.. och jag får tänka på en kommande Thailandsresa också.. ;) men först behöver jag ett jobb.. suck.. att det inte ska finnas ett enda jobb man kan få.. jotack.. så går det när man läst samhäll på gymnasiet.. man blir inte ett skit, och måste bara läsa vidare.. och vet man inte vad man vill läsa, så är inte det heller lätt..

men men.. nu har jag iaf kommit i några tankar igen.. men dom kommer jag inte avslöja här.. men det är något som jag är intresserad av.. så jag håller på att spåna vidare i det hela, o se om jag kan komma in någonstans, eller om jag väntar till hösten.. för de flesta utbildningarna har ju börjat nu i januari.. men men.. får se lite framöver vad som kan erbjudas!

nepp.. nu får jag iväg och hämta mamma, vi ska ta en promenix i det fina öööhm "vårvädret?".. fast de e ju minusgrader idag iaf..

Ha en bra torsdag vänner!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja allt är kanon, så lite o göra på jobbet men folk har väl inte pengar o handla för hela tiden kanske nu när de är lite svåra tider.. allt bra med dig då?? kramis =)

Postat av: Johanna

mm, oxå varit förkyld, som du sa de hör väl till =) Japp stadium är de, snart varit där i 8 år, gud va tiden går fort.. snart när du minst anar de så kommer jobben dyka upp ja lovar.. Ja i helgen kommer fredrik hit, ja jobbar så de blir lungt.. Nästa helg åker vi till gbg ska kolla på after shave o bo på hotell ska bli mysigt.. Själv då nått planerat? full gång på träningen ser ja, härligt..har börjat springa ja,såå skönt o rensa hjärnan lite.. ha de gott..kramis

2009-01-15 @ 21:18:41
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback