Work!

ÄNTLIGEN!! Pappas arbetskamrat henrik ringde förut.. Min pappa är idrottslärare för de som inte visste.. o även Henrik då.. Jo, så Henrik frågade om jag hade lust att vicka för honom nästa vecka när han åker till Sälen.. wohoo..JOBB!! överlycklig typ ;) jaaaopp.. så nu ska jag vara idrottslärare nästa vecka.. :P kommer ha lite olika klasser.. Mest högstadiet o gymnasiet.. hahaha.. kul väl ;) Men blev riktigt glad när jag fick jobb.. mmm.. förövrigt så kommer jag ha gymnasie-klasserna ihop med pappa!! ;) hahaha.. hur kommer det gå ;)

jajaaa.. det blir nog bra.. så nu är jag glad över en veckas jobb ;) haha.. sen så hamnar jag ju automatiskt på vikarie-listan när de behöver ha in folk fler ggr.. så det är ju perfekt.. tänkte samtidigt ställa upp mig som vikarie på nordalskolan.. lågstadie-skola.. jaaopp!!

annars så  var jag på gymmet.. puuh.. nu börjar jag bli trött i kroppen.. hahaha.. 2 dagar i rad nu.. men gött är det.. o innebandy ikväll.. om jag orkar så går jag även imorgon.. ;)

Hmm.. det blev lite problems nu i o med att jag fått jobbet.. för nästa vecka den 27e kl 11 skulle jag ha besiktning på min lägenhet i karlstad.. o på tisdag har jag 4 lektioner, alltså full dag.. och det tänker jag för allt i världen inte missa!! så då måste jag flytta den EN gång till.. redan flyttat 2 ggr ju.. hmm.. ajaa.. de sura är att enda gången både jag o mamma kan e nu på torsdag eller på måndagen.. o då har inte lönen kommit ännu =( så då blir det ju ingen shopping.. boring!! och jag som planerat att köpa nya träningskläder för gymmet.. hmm.. får försöka lösa detta på något sätt väl..

mm..men nu ska jag ta o laga lite mat.. hemmagjort mos o hemmagjorda köttbullar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback