Working..

Sitter på lärarrummet nu.. gympalärarnas.. jag är ju en av dom denna veckan ;) Idag började jag morgonen med att ha en 5e klass, o vi spelade innebandy på helplan.. att vara vikarie, o framförallt tjej kan vara lite jobbigt ibland!! haha.. men dom var allt ganska snälla ändå ;)

sedan hade jag och min far en gymnasieklass ihop.. dom spelade basket, det var mest bara att sitta o kolla på, för dom stora barnen skötte sig själva ;)

Nu väntar jag på att ha en 6a själv igen, och sedan blir det 1or på ymnasiet ihop med pappsen, o sen blir det en 9a själv.. mm.. så det blir en del ensamma lektioner.. men det beror på att två klasser har idrott samtidigt, o den ena klassen badar, och då är ju en lärare där..

Köpte en oerört snygg klänning/långt linne igår på Monki, så sött spets..=) sen till det köpte jag blanka leggings.. så det blir det, färgade smycken o ett par svarta pumps antalgigen til helgen.. ska ju även till stan imorgon, så då kansk jag hittar något mer fint =)

förövrigt så ser min dag ut som följande.. Jag slutar halv 4, kommer hem och äter, åker tillbaka hit och tar en sväng på gymmet och sen solar jag.. :) '
hade bra alla!! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mm, nu är brynen fixade såå skönt, gött o skämma bort sig lite ibland.. Har varit på bak humör i dag så de blev, morotskaka,kladdkaka,muffins,kärleksmums o hallongrottor så nu har ja laddat både min o fredriks frys hihi.. Veckan blir de bara en massa jobb o i helgen kommer fredrik till mig, blir lungt i helgen oxå, inge sugen på o partaja just nu känner ja.. själv då vad händer?? kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback