zzzz..

Gud... så trött jag är.. redan vid 9tiden önskade jag att klockan skulle rusa iväg så jag skulle kunna gå o lägga mig.. jag kan nämligen inte lägga mig och sova så tidigt.. oavsett hur trött jag är.. men idag blir det nog bannimej vid 10 iaf.. aoow.. bara borsta tänderna o krypa ner i sängen.. min underbara säng ;)

jaa.. o gymmet o solningen blev också avklarat.. det var  nog tack vare älskling.. han fick typ dra med mig ut förut, jag var så nedrans trött, men jag skulle ju träna.. o så blev det.. somna i solariet.. o vakna av ett ryck.. uuuh.. de e ganska äckligt.. framförallt när man ligger svettig o go..

jeepp.. börjar morgondagen halv 9, då ska jag ha fotbollsgymnasie-gruppen, så slutar halv 10 redan för dagen, så då blir det att kila iväg till gymmet.. gött att träna tidigt!!

Jaa.. o imorgon ska jag och bubben åka till stan.. Uddevalla siktar vi på.. Torp.. o shoppa =) ska bli riktigt gott faktiskt..  och vi ska åka redan vid 12.. så man har gott om tid på sig att gå i affärerna och behöver inte tänka på några stängningstider.. that´s good!! =) jag har ju inte kunnat shoppa på 2 månader, så nu kan jag lova att det drar i shoppingtarmen.. men jag har ju redan tjuvstartat i måndags.. ;)

VÄÄRSTA STORA FETINGSPINDELN satt i vårt badkar.. och jag som har jordens värsta fobi för spindlar, höll på att tuppa rakt av.. men jag hann springa ut ur badrummet, ge ifrån mig ett ill-skrik och sen börja hyperventilera.. hur mycket jag än försöker att INTE få såna här utbrott så går det inte.. det är lönlöst.. det går ju inte ens att se en spindel på tv.. absolut inte.. och en ovana är ju att jag nästan alltid kollar i alla hörn i taket innan jag går in i ett rum.. knas.. nåjaa..

annars har jag fått så jag nästan alltid går och kollar att ytterdörren är låst, oavsett om jag faktiskt har på känn att den är det.. det är också svårt att styra. annars ligger man där i sängen o funderar.. o då är det ju lika bra att göra det, iställe för att ligga o grunna.. men i 98% av fallen så är dörren låst..
det känns som att det väldigt mycket beror på att det händer så mycket skit i världen nu.. överallt.. och även att folk har svårt att se skillnad på "ditt och mitt"..

fick höra igår utav en tjej i karlstad att hennes familj haft inbrott i villan på JULAFTON, av människor utklädda till tomtar?? asså hur lågt får man sjunka.. de e ju helt sjukt.. det hade tydligen vart vääldigt många utklädda tomtar i området, o det var en av nästan 20 villor som haft inbrott.. dom hade kommit hem och inte märkt det först, för inbrottet var snyggt gjort, och tjuvarna hade plockat iordning efter sig.. det är ju också konstigt.. jajaaa..

Sverige har blivit otryggt.. våldtäkter, våldsbrott, rån, mord mm blir bara vanligare och vanligare.. hemskt!

blev ett långt inlägg nu, men beror nog på att jag är trött och inte har koll på vad jag skriver..
men nu äntligen ska jag gå in och borsta tänderna.. o sen träffa john blund!

nattinatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback