Aj aj..

Jobbade idag.. Tanken var att jag skulle jobba hela dagen, men jobbade bara 7-14.. gick inte länge sedan.. trots diklofenak elle va dom nu heter, även kallat rävgift, så gick de inte längre.. så.. I o med att jag ska jobba imorgon också så fick jag tänka lite på hur mycket jag skulle orka.. men jaa..Så vid 14 kom min älskling och hämtade mig och så åkte vi upp till bäckefors.. blev en myycket lugn söndags-eftermiddag/kväll.. bara framför tvn.. somnade i knät på älskling medans han kollade på fotboll.. =) jag kikade också, men orkade inte hålla ögonen öppna.. helt sjukt.. vet inte om tabletterna påverkar en litegranna.. fast.. de vet jag ju iofs att dom gör men..

annars så var det melodifestival.. jag tyckte det söög.. så jag ska aldrig mer se på det!! ungefär!! så det blev en myskväll iaf med mammsen, pappsen o hjärtat.. 

nee.. nu börjar jag bli grymt trött.. ska ju jobba imorgon.. 7-14.. så snart sova!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback