always love..

Sol idag också!! =) och det ska hålla i sig så långt det går att se på smhi.. alltså tills på måndag =) hoppas innerligt att det är fint väder på tisdag.. för då ska jag ju till strömstad och genomgå ultraljud på höfterna.. och det är klockan 9 på morgonen.. och är det så att vädret är bra så stannar man nog kvar i strömstad och strosar runt lite =) hoppas pappa kan åka med också!! annars måste jag hitta någon som kan åka med, vilket inte är det lättaste.. mammsen jobbar då också.. men men.. de löser sig..

vilken hopplös förkylning alltså.. Märker ju ingen skillnad från igår till idag.. eller möjligtvis liite förändring.. men jag vill ju vara bättre imorgon!!!


gud vad det går fort nu.. vi är ju ändå snart inne i April.. och min födelsedag närmar sig med stora steg!! 21 är visserligen ingen direkt speciell ålder, men men.. =) det är ett tecken på att det snart blir sådär varmt och vååårskönt!!! man blir verkligen superglad av solen.. vilken energi och positivitet den för med sig!! jag tror jag går mot ljusare tider när det gäller allt nu faktiskt!!

Jag har ÅÅÅÅNGEEST!!! jag har inte tränat på gymmet på en vecka och känner mig tjockare än tjockast!!! USCH!!!  nu får jag bli frisk så jag kan sätta igång igen!! jag läääängtar!! =)

nee.. nu ska jag fixa mat.. spaghetti och köttfärssås är tanken.. sen blir det nog ut en sväng i solen.. inte bra för förkylningen egentligen men.. Jag trotsar den!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback