ÄNTLIGEN!

Att det ska ta 4 besök på läkarstationen innan dom ska fatta att jag faktiskt har ONT.. o idag räckte det med typ 2 minuter innan jag gick ut ifrån rummet, nöjd och glad.. ÄNTLIGEN.. äntligen ska dom göra en fortsatt såkallad "utredning" på min höft.. ska göra ultraljud och träffa en ortoped.. så nu är jag nöjd!! tog bara 3 månader.. :S utan innebandy och med en fruktansvärd värk.. man kan ju undra varför det faktiskt gör ondare när jag vilar, alltså vilovärk.. hmm.. jaa.. de e jobbigt iaf! men äntligen säger jag  bara!!!

Så.. efter mitt läkarbesök som var klart 5 över 8 kände jag mig pigg och allert för att ta mig en sväng på gymmet.. väl därnere pratar jag med gympalärarna, då ska dom släppa in 20 gymnasieelver på gymmet :S FY FAN säger jag bara.. skulle inte klaga om dom bara släppte in 5-6 st åt gången.. men sist gång var de 22 stycken!! fanns ju inte en maskin ledig!! nee lite sur får man allt bli.. ska man behöva ringa ner till rådahallen o fråga om gymmet är fullt med skolelever elle? neee..
så då valde jag att åka hem och vänta tills 12 tiden med gymmet.. men grymt störande när jag var så sugen på att träna precis då! så det förstörde mina dagsplaner.. hade tänkt att gymma nu, o sen åka hem och duscha o göra mig iordning o sen åka ner till stan, men det kånns lite sisådär idag nu, när allt blev så förskjutet.. kommer till gymmet 12, färdig runt halv 2, 2 tiden.. o sen hem.. mjaaaaa.. får väl se.. Får väl bli stan imorgon istället!!

nee.. så nu ska jag lägga mig framför tvn en sväng.. förbereda maten också kanske.. får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback