Hohoo..

onsdag idag, och jag o mamma tog en goe promenad upp till köpingen.. strosa runt i lite affärer o så sen så satte vi oss på thai och käka.. göttans!!

Jaa.. vad har jag gjort dessa dagarna då?de har blivit gymmet och sedan har jag varit hos becca o gosat med hennes lille hundvalp Lilo.. så underbart söööööt!! geee mig!! Annars så har jag varit en sväng till bäcke också.. va ute o cykla när hjärtat var ute och sprang.. heheh.. kan säga att de var inga snääälla backar precis.. uschamej!! men upp tog vi oss ;) hehehe. .jaa.. så annars har de inte blivit något större..

Ska även ta mig en sväng ner till stan, inhandla ett par skor är tanken! ett par pumps som jag kan gå i när ja e ute och festar.. för guuuudars vad ont jag får i fötterna.. ja e väl inte ensam..men med mina störda fötter så blir de ju inte bättre av att ha ett par stenhårda pumps. operations-ärr och grejjer...

Annars då? joo.. jag ska ju o strii med doktorn imorgon morgon också.. fyy fasen.. denna gången ska jag itne ge mig.. för jag måste verkligen få reda på varför höften är som den är!!


nee.. och min kääära dator har åkt iväg en sväng också.. den ska på lagning.. skärmen är jättekonstig.. så känner mig nästan lite handikappad nu utan den :S konstigt men sant!! nåjaa.. 14 lååånga dagar kan jag räkna med sa dom! uschamej!!

jajaja.. nu ska jag nog ta mig ett gött bad!! =)


ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Frida

japp måste ha ettpar nya byxor. man jag kan fan inte shoppa annat vilket suget :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback