Monday..

Jahaa.. så är det måndag.. en solig måndag!! guuudars vad skönt!!!!! =D vaknade upp hemma hos älskling, lite sådär trevligt att behöva gå upp för att ta bussen hem kvart i 7 på morran.. njaaaa.. men men.. ja kunde legat kvar längre o tagit en senare buss, men då hade jag fått gått ifrån jvstn med massa packning.. neej.. de var jag inte så sugen på imorse faktiskt.. så.. jag pallra mig iväg.. o sen stensomna jag framför tvn när jag kom hem.. zzzzz.. inte blivit så mycket sömn denna helgen om man säger så.. sen så blev det gymmet med annicka nu på förmiddagen, vilket var oerhört gott att det var ny vecka och nya träningsmöjligheter =)

Jajaa.. i fredags blev det mysfredag med älskling hela kvällen.. de blev att se på så ska det låta/ let´s dance o sen så blev det patrik 1,5.. ;) hehehe.. sen på lördagen åkte jag hem en snabbis, tog det mest lugnt, och fick packa, för sen åkte jag upp till bäckefors igen, för då var det dags för fest!! blev en mysig förfest med melodifestivalen o tjöt.. sen blev det lite oense om vart vi skulle.. gg elle hc.. de va nog de hetaste samtalsämnet på kvällen.. hahaha.. men tillslut så blev det gg.. där var det allt ok, men vi gick lite tidigare för att käka på mc donken, vilket jag ångrar dagen efter!! uschamej.. en veckas träning borta på en kväll liksom!! =/  så jaa.. sen blev det en oerhört seg söndag.. blev inte mycket gjort den dagen.. mest kika på fotboll, sov o tv..

Jajaa.. idag så blire att kika på fotboll!! hjärtat ska spela.. dom möter åsebro, så det ska bli kul att se.. =)


nu ska jag bara lägga mig framför tvn.. lat som jag är, kan bli en fika med annicka innan fotbollen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback