Mysfredag!

Jaaa!! äntligen fredag!!! wihoo.. jag ska upp till köpingen en sväng.. handla massaaaa mat, o sen blir det till systemet.. men blir nog bara att jag handlar åt snutten.. för jag själv är för pank :S hahaha.. men ja ska inte klaga.. har ju typ bacardi melon hemma o så.. så det går allt ner det också ;) o sen blir det hemma och fixa mat.. och sen äääntligen ska jag upp till bäckefors igen.. kommer bli en mysfredag med gott o filmer.. superhunden bolt, eller vad det nu heter, och patrik 1,5 blir det om jag får bestämma!! =)

idag blir det ingen träning.. både jag och mamma har åkt på en förkylning.. och då är det itne rätt för kroppen att träna stenhårt.. så blir nog en kortare promenix istället!


annars så nalkas det fest imorgon.. hoppas då att det kommer nåra fler tjejer hem till K, annars blir det väl att jag slutar som chaffis till Uddevalla, eller vart de nu ska!  ;)

jajaja.. neee nu får jag sätta fart.. klockan går ju riktigt fort idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback