Saturday..

Jaaaa.. lördag.. melodifestival-final.. hjärtat... ooont i höften..

jaaa.. min lördag kommer bestå av älskling och melodifestival.. och Arsenal-Blackburn rovers..

har sååån ångest.. jobbade ju igår.. 6 timmar blev det, och guuuudars vad ont jag hade i höften.. och så fick jag ju jobb imorgon, o det blir ju ganska mycket längre tid.. delad tur.. =S jag vill så gärna jobba och ha pengarna, såklart!! men min höft stretar emot.. så vete fasen hur jag ska göra =/ de var verkligen en pina att jobba igår.. o sen ska jag jobba på måndag också.. Klarar jag det?? sjukskriva mig kan jag inte heller göra, för jag får inte någon ersättning för det, så behöver det ju verkligen.. faaaan!!! jävla höft.. förstör allt för mig!! SUCK..


så jag sitter och funderar fram och tillbaka hur jag ska göra.. nu när jag äntligen får jobb!!

hmm.. jaaa.. de vill sig inte riktigt.. får fortsätta fundera.. snart kommer hjärtat iaf.. ska bli gott!! ett tagsen vi sågs nu!!


ha en bra lördag.. mulen o trist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback