Snörvel!

Attans.. jag har dragit på mig en ordentlig förkylning igen!!!! =/  ORKA!! älskling, tack så mycket!! ;) hehee.. så imorgon får jag nog hoppa över gymmet :S attans.. ja som tänkt både sola o gymma, men inget av de sakerna är bra när man är förkyld!  har iaf vart i stan iaf... o idag kom både jag o mammsen hem med inhandlade saker!! men jag köpte dock inget av det som jag egentligen åkte ner för! istäöllet blev det ett par vita reebook (klassiker) smycken, smink, träningslinne, underkläder mm.. så jaa.. Inget av det stod på min inköpslista.. o på min inköpslista kunde jag inte stryka över något!! hahaa, ganska bra gjort!! men hittade faktiskt inget som jag verkligen ville ha i klädväg.. så.. jaa.. de fick bli det som det blev.. men men.. de blev ju också bra =)

Nu ska jag bara ta de lugnt o dega framför tvn.. Imorgon så får det bli att åka upp till köpingen.. handla lite mat o sånt dära tänkte jag.. o ta en tur till systajmet.. sen åker jag till älskling i bäckefors på kvällen!! WIIIE!! =) längtar!! så blir det myskväll med honom!! =)

men nu ska jag ta o lägga mig i soffan är tanken.. fixa mina naglar också.. dom bara flikar sig nu på vintern :S tur mamma har ett sååå bra lack.. så får sluta lata mig o ta på det!!

nattinatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack för att jag kunde åka med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback