Sool!

Jaaa, va mycket piggare man blir alltså!!! solen är framme idag!! underbart!! och vad ska jag göra tro?? ingen hemmaa, bara jag.. gå ut o gå? knappast.. känner mig helkass i höften idag, så.. de blir inget med det.. träna? nope.. de e vilodag idag!! hmm.. får väl sätta mig i min ensamhet på altanen eller nåt.. suga in all solljus jag kan få, som ger energi.. Annars så ska laget träffas idag, till vår innebandyturnering som wärs anordnar.. vi får se hur det kan gå.. jag komemr ju knappast springa något.. tur att det är en tjej till med i laget!!

grannen städar bilen.. ska man göra det också tro?? neeej =) jag ska helt enkelt ta o städa i mitt rum tror jag.. ganska dammigt nu, o de e ju perfekt att ha de dammigt när man är astmatiker.. haha =) nee.. så får skärpa mig med det.. jag var ju noga när jag hade egen lägenhet med städning o så, men här hemma känns de som att det kan kvitta!! hmm..

ska även ta och plugga lite matte.. det gick trots allt riktigt bra igår efter att kommit förbi första kapitlet.. det kan man bränna!! usch.. fattar nog fortfarnde noll på det.. men det andra kapitlet bara flög förbi.. hahaa.. de va enkelt! då fick jag bättre självförtroende och lust att fortsätta räkna.. så det får det bli idag också! =)


Ingen älskling idag iaf.. neej.. trååkigt.. men.. imorgon blir det nog det =) så jag får hoppas att jag överlever ;) han är en riiiktig gooding!!

nee.. nu får det hända något.. jag vill ha tllbaka min datoor nu!! please..!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback