vilken helg!!

guud.. vilken helg.. jag är heelt slut idag.. zzzz.. fredagen så hade ju mamma sitt sminkparty.. jag och annicka var med en stund, sen bestämde vi oss att åka upp till vågen o käka.. mycke riktigt så for vi iväg, o där blev det varsin pizza.. oo guuud  va goa pizzor dom har där alltså.. inte ätit just pizza där någon gång.. men den va verkligen supergod =) nåjaa.. sen så släppte jag av annicka och åkte upp till älskling.. han va ju sjuk min lilla gubbe.. hehe.. =) så de blev ett par filmer o sen soova.. gott! lördagen åkte jag upp till billingsfors för att se laget gå upp i 2an!! och det gjorde vi också!!! satt på bänken för att känna mig lite mer i laget, och snacka om att ja va sugen på att spela,.. blev iaf oavgjort.. så nästa år är det division 2 värmland som gäller!! göttt!!!

efter det så åkte jag hem och började göra mig iordning.. såg mörkt ut på gg-fronten för mig och annicka.. =( men det löste sig tillslut ändå!! så först så drack vi lite här medans vi sminka oss, sen åkte vi till törnros på förfest, blev en kort sådan, för tillslut så fixade vi skjuts från vänersborg till uddevalla.. så vi satte oss på bussen och åkte till vänersborg.. där hämta annickas syrra upp oss och körde oss till u-valla.. där blev det förfest igen, hemma hos larsson, där hans fotbollslag var.. sen ner till stan, och in på gg.. blev lite besviken för "gruvan" var inte öppen.. de e ju där som det är roligast.. mange schmidt och tomas rusiak var ju dj´s o så.. men shit sicken kass musik dom spela!! gick ju inte dansa till.. blev lite päs på det.. så jag o annicka chilla mest runt.. sen så blev de mcdonken, hann dock inte äta något, för jag bestämde mig ju tillslut att jag skulle ta bussen till bäckefors, till hjärtat.. sagt och gjort.. där satt jag sedan på bussen som tog enormt lååång tid, och massa fulla människor.. gudars.. sen sprang jag faktiskt från terminalen hem till hjärtat.. där låg han och hade somnat i sängen.. hahaha.. så kröp ner där, och jag älskar verkligen honom!! hur arg och sur och förbannad jag än kan bli på honom, så är han ändå min älskling!!

så somna väl vid halv 6 kanske.. sen så har det bara varit superslött hela dagen idag.. tv, tv o tv... =) kom hem vid 18 idag, o nu ligger jag framför tvn..

Imorgon ska jag jobba.. 7-14.. taaack. de var väl på tiden!!! annars så är det inte så mycket mer planerat mer än att jag ska till läkarstationen på torsdag och striii med en till läkare.. och nu ska jag verkligen ha remiss, dessa allmänläkare kan ju verkligen bara förkylningar!!! så nu tänker jag inte ge mig... blir nog att jag håller till mycket i bäcke denna veckan då älskling är ensam hemma!=)

ska även lägga mig tidigt idag är tanken.. absolut senast 23 ska jag ligga i sängen.. färdig.. =)

ha en bra söndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback