yes yes!!

tisdag.. underbar dag, vaknade upp bredvid den bästa!! <3

Fuel är en uuunderbar grupp!! spelas flitigt i min ipod för tillfället!!

har precis blivit lämnad här själv, för snytten skulle iväg o träna fotboll.. Själv har jag redan avklarat träningen idag.var på gymmet i förmiddags och innan de  var jag på delegationsmöte idag, o för er som inte vet vad det är så är det ett prov man ska göra för att få ge medicin och skriva på signeringslistan.. så nu har jag 1,50 mer i lön!! hahahaha.. stort alltså!! ;)

annars så var jag på fotboll igår.. Mellerud-åsebro.. hmm.. det gick som det gick.. hade en inte alltför glad kille med mig hem igår, men efter lite kli på ryggen så blev det liiiiite liiite bättre.. =)

Har förövrigt fått en remiss till Ultraljudet!!! inte ultraljud på magen, utan på mina höfter.. =) men fick till strömstads sjukhus!!! uuh.. så den 24e mars kl 9 ska jag vara på strömstads sjukhus!! =S roligt liksom!! men det var där dom hade tid, om jag inte skulle vilja vänta i evigheter för att få en tid i närheten.. så de e bara att sätta sig i bilen o åkaa.. så får jag det gjort.. 24e är ju snart också.. så det är bra!!

jaoo. så nu borde jag sätta igång o plugga lite matte.. men guuudars.. kommer inte ihåg något alls!! Nu förstår jag varöfr jag inte var så noga med matten i skolan!! uschamej!!
nee.. får ner o göra lite nytta nu!! o guuud va ja saknar min dator nu alltså!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback