Yes!!


jaa.. min dator kom idag, det hade jag inte väntat mig faktiskt!!! men fick den levererad enda fram till dörren.. perfekt!! Så nu är jag glaaad =)

idag har jag varit på gymmet.. gick sådär.. kroppen är möör.. men jag kämpar på!!

o nu så lagar jag mat.. Fiskbullar blir det idag.. smaskens!! de gillar jag väääldigt mycket!! =)

o sen blir det myspys med Annicka ikväll! =)

sprang lite igår, vilket jag inte slkulle gjort!! för idag är det verkligen helt skiiit i höften.. uuuh.. nåjaaa..
 
ser fram emot helgen, då jag ska spendera lite tid ihop med sweetheart.. ikväll skulle de tydligen göra något på något tv-spel, men ja säger att de e bättre ikväll än i helgen!! så jag får gå med på det!  =)

nee.. nu ska jag ta mig en dusch o så är tanken!!

usch va de snöar då!!! åååh.. vill ju ha våår!! men den kommer på måndag =)

ha en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback