You´re my sunshine..

idag lyser solen med sin närvaro!! =) skulle egentligen jobba, men pga denna jobbiga förkylning så blev det inte så!! usch!! så jag har suttit ute på altanen i en timma typ.. man ska ju inte vara i värmen när man är fökyld eller sjuk, så det blev en kort sväng.. men guuud va skönt solen värmer alltså!! värsta sommarfeelings när man blundar!!! och jag längtar som en tok till sommaren!! =)

har underhållt mig själv med nyaste gossip girl och one tree hill avsnitten.. oooh.. dom har jag väntat på.. =) annars så har jag inte haft så mycket för mig.. man blir verkligen sjuuukt uttråkad av att vara sjuk.. vad ska man göra?? man kan ju inte gå ut heller.. skulle gääärna tagit en promenad i det fina vädret eller gått ner och tränat på gymmet.. men NEJ.. det går ju inte!! värdelöst att vara sjuk alltså!!! ska be pappa köpa massa frukt sen.. mot hostan har jag iaf jättebra tabletter som är utskrivna på recept till mammsen, men dom kan jag äta.. =) och dom är verkligen superbra!! =)

nu sitter jag mest och väntar på att någon ska komma hem.. är såå rastlös.. =) that 70´s show funkar då bra!! =)

och jag kan inte träffa hjärtat heller.. för vill absolut inte smitta honom när han har fullt upp med fotbollen.. det vore ju synd om han blev sjuk mitt i.. så får se närmare helgen om jag kryar till lite..

på tal om helgen.. där har jag ju planer... fre ska jag försöka vara någerlunda frisk så jag kan ha lite myspys med looove.. sen på lördag så blir det upp tidigt!! då är det innebandyturnering som står på schemat.. wärdshuset anordnar.. Min höft är ju i sämsta laget just nu, men.. det är svårt för laget att få tag på en tjej nu, så jag får helt enkelt bita ihop och stå som en back.. och låta frida spela det mesta!! sen så kommer ju mina kära vänner hem också.. så vi ska vara ett gäng tjejer hos Sandra   på kvällen.. jag ser veeeerkligen fram emot det!! var så längesen man var med sina tjejer nu när alla är på olika håll!! så det får bli wärs faktiskt!! =) men ser mest fram emot förfesten med mina flickor!! =)

Så det svåra är nu att bli frisk innan helgen!!! jag kämpar med frukt och vila!! =) Sandra måste ju också bli frisk =)

byebye folks!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback